دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی اشتراکی- چگونه یک جامعه در اطراف برند خود برای نتایج بازاریابی بهتر بسازید

بازاریابی اشتراکی- چگونه یک جامعه در اطراف برند خود برای نتایج بازاریابی بهتر بسازید

9 تیر 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی اشتراکی فرآیند ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما و استفاده از آن جامعه برای به دست آوردن نتایج بازاریابی بهتر است. این شامل ایجاد حس تعلق و ارزش های مشترک در بین مشتریان شما و استفاده از آن برای افزایش وفاداری و حمایت از برند است. در این راهنما، ما بررسی خواهیم کرد که بازاریابی اشتراکی چیست، چرا اهمیت دارد، و مثال‌های عملی از نحوه پیاده‌سازی بازاریابی اشتراکی در کمپین‌های بازاریابی خود ارائه می‌کنیم.

بازاریابی اشتراکی چیست؟

بازاریابی اشتراکی فرآیند ایجاد یک جامعه پیرامون برند شما و استفاده از آن جامعه برای به دست آوردن نتایج بازاریابی بهتر است. این شامل ایجاد حس تعلق و ارزش های مشترک در بین مشتریان شما و استفاده از آن برای افزایش وفاداری و حمایت از برند است. بازاریابی اشتراکی می‌تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند ایجاد انجمن‌های آنلاین یا گروه‌های رسانه‌های اجتماعی، میزبانی رویدادها یا جلسات، و ارائه محتوا یا امتیازات انحصاری برای اعضای جامعه.

چرا بازاریابی اشتراکی مهم است؟

بازاریابی اشتراکی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  1. افزایش وفاداری به برند: بازاریابی اشتراکی می‌تواند با ایجاد حس تعلق و ارزش‌های مشترک در بین مشتریان، وفاداری به برند را افزایش دهد.
  2. افزایش حمایت: بازاریابی اشتراکی می تواند با تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت خود با دیگران و توصیه برند شما به دوستان و خانواده خود، حمایت را افزایش دهد.
  3. افزایش تعامل: بازاریابی اشتراکی می‌تواند با ارائه محتوای انحصاری و مزایایی که در جای دیگر نمی‌توانند به مشتریان دست یابند، تعامل را افزایش دهد.
  4. افزایش فروش: بازاریابی اشتراکی می تواند فروش را با ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و مشتاق افزایش دهد که احتمال خرید از برند شما و توصیه آن به دیگران بیشتر است.

چگونه بازاریابی اشتراکی را در کمپین های بازاریابی خود پیاده سازی کنید

در اینجا چند نمونه عملی از نحوه پیاده سازی بازاریابی اشتراکی در کمپین های بازاریابی خود آورده شده است:

  1. ایجاد انجمن های آنلاین یا گروه های رسانه های اجتماعی: یک انجمن آنلاین یا گروه رسانه های اجتماعی ایجاد کنید که در آن مشتریان بتوانند با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و تجربیات و بازخورد خود را به اشتراک بگذارند.
  2. میزبان رویدادها یا ملاقات ها: رویدادها یا ملاقات هایی را برای مشتریان خود میزبانی کنید، مانند راه اندازی محصول یا رویدادهای قدردانی از مشتری، تا آنها را گرد هم بیاورید و حس اجتماعی ایجاد کنید.
  3. ارائه محتوا یا امتیازات انحصاری: برای اعضای جامعه خود محتوا یا امتیازات انحصاری ارائه دهید، مانند دسترسی زودهنگام به محصولات جدید یا تخفیف‌های ویژه، تا احساس ارزشمندی و قدردانی کنند.
  4. محتوای تولید شده توسط کاربر را تشویق کنید: مشتریان خود را تشویق کنید تا محتوای مربوط به برند شما مانند عکس یا ویدیو را ایجاد و به اشتراک بگذارند تا حس جامعه ایجاد شود و حمایت از برند افزایش یابد.

نمونه هایی از بازاریابی اشتراکی

در اینجا چند نمونه از بازاریابی اشتراکی آورده شده است:

  1. Lululemon’s Sweat Collective : Lululemon Sweat Collective را ایجاد کرد، یک انجمن آنلاین برای مربیان و مربیان تناسب اندام، تا حس جامعه را ایجاد کند و امتیازات و محتوای انحصاری را برای اعضا فراهم کند.
  2. انجمن زیبایی Sephora : Sephora یک انجمن آنلاین برای علاقه مندان به زیبایی ایجاد کرد تا نکات و توصیه های محصول را به اشتراک بگذارند، حس جامعه را ایجاد کنند و وفاداری به برند را افزایش دهند.
  3. رویدادهای ردبول و حامیان مالی ورزشکاران : ردبول از انواع رویدادها و ورزشکاران ورزش های شدید حمایت می کند و جامعه ای از جویندگان ماجراجویی و معتادان آدرنالین ایجاد می کند که با تصویر پرانرژی و ماجراجویانه برند آشنا می شوند.
  4. فعالیت گرایی و محیط زیست پاتاگونیا : پاتاگونیا با ترویج کنشگری و پایداری، و اهدای بخشی از سود خود به اهداف زیست محیطی، جامعه ای قوی از مصرف کنندگان آگاه به محیط زیست ایجاد کرده است.

نتیجه

بازار یابی اشتراکی یک استراتژی قدرتمند برای ایجاد یک پایگاه مشتری وفادار و مشتاق است که از برند شما حمایت می کند و نتایج بازار یابی بهتری را به همراه دارد. با ایجاد حس تعلق و ارزش های مشترک در بین مشتریان خود و ارائه محتوا و امتیازات منحصر به فرد به آنها، می توانید یک برند قوی و به یاد ماندنی بسازید که در بین مخاطبان هدف شما طنین انداز شود. با رویکرد درست، بازار یابی اشتراکی می تواند به شما کمک کند تا جامعه ای پررونق در اطراف برند خود ایجاد کنید که در آزمون زمان مقاومت کند.

توجه: به یاد داشته باشید که همیشه قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی شما اخلاقی و شفاف هستند.

برچسب ها: 146 نوع بازاریابیانواع بازاریابیبازاریابیبازاریابی کمینبازاریابی کمین ببربازاریابی مستقیمدوره فروش و بازاریابی
درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی همگانی: چگونه یک جامعه قوی در اطراف کسب و کار خود بسازید
بعدی بازاریابی مشارکتی- چگونه با سایر مشاغل برای نتایج بازاریابی بهتر همکاری کنیم

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت