دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی انگیزشی- چگونه در حین رشد کسب و کار خود تأثیر مثبتی داشته باشید

بازاریابی انگیزشی- چگونه در حین رشد کسب و کار خود تأثیر مثبتی داشته باشید

15 تیر 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی انگیزشی فرآیندی است که کسب و کار شما را با یک علت اجتماعی یا محیطی هماهنگ می کند تا تأثیر مثبتی ایجاد کند و در عین حال باعث رشد کسب و کار شود. این شامل مشارکت با یک سازمان یا هدف غیرانتفاعی برای تبلیغ برند و محصولات شما و اهدای بخشی از سود خود به هدف است. در این راهنما، علت بازاریابی، چرایی اهمیت آن را بررسی خواهیم کرد و نمونه هایی از نحوه پیاده سازی بازاریابی انگیزشی را در کسب و کار خود ارائه خواهیم داد.

بازاریابی انگیزشی چیست؟

بازاریابی انگیزشی فرآیندی است که کسب و کار شما را با یک علت اجتماعی یا محیطی هماهنگ می کند تا تأثیر مثبتی ایجاد کند و در عین حال باعث رشد کسب و کار شود. بازاریابی انگیزشی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند اهدای خیریه، کمپین های بازاریابی مرتبط با علت، و توسعه محصول مبتنی بر علت.

چرا بازاریابی انگیزشی مهم است؟

مزایای زیادی برای بازاریابی انگیزشی وجود دارد، از جمله:

  1. افزایش آگاهی از برند: بازاریابی انگیزشی می تواند با تبلیغ برند شما به مخاطبان گسترده تر و به یاد ماندنی تر کردن آن، آگاهی از برند را افزایش دهد.
  2. افزایش وفاداری مشتری: چرا که بازاریابی می تواند با ایجاد یک ارتباط عاطفی قوی با برند شما و ایجاد شهرت مثبت در جامعه، وفاداری مشتری را افزایش دهد.
  3. تأثیر اجتماعی و زیست محیطی مثبت: بازاریابی انگیزشی می تواند با حمایت از هدفی که با ارزش ها و مأموریت برند شما همسو است، تأثیر اجتماعی یا زیست محیطی مثبتی ایجاد کند.
  4. افزایش فروش: چرا که بازاریابی می تواند با جذب مشتریانی که از نظر اجتماعی و محیطی آگاه هستند و می خواهند از کسب و کارهایی که تأثیر مثبت دارند حمایت کنند، فروش را افزایش دهد.

چگونه بازاریابی انگیزشی را در کسب و کار خود پیاده سازی کنید

در اینجا چند نمونه از نحوه پیاده سازی بازاریابی انگیزشی در کسب و کار خود آورده شده است:

  1. شریک با یک سازمان غیرانتفاعی: با یک سازمان غیرانتفاعی یا هدفی که با ارزش ها و مأموریت برند شما همسو است شریک شوید و بخشی از سود خود را برای حمایت از هدف آنها اهدا کنید.
  2. از کمپین‌های بازاریابی مرتبط با علت استفاده کنید: از کمپین‌های بازاریابی مرتبط با علت، مانند کمپین‌های رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی، برای تبلیغ برند و هدف خود و در عین حال افزایش فروش استفاده کنید.
  3. محصولات علت محور ایجاد کنید: محصولاتی مبتنی بر علت ایجاد کنید که از یک هدف اجتماعی یا محیطی حمایت می کنند و محصولات خود را از طریق کمپین های بازاریابی که تأثیر هدف شما را برجسته می کند، تبلیغ کنید.
  4. میزبانی رویدادهای علت محور: میزبان رویدادهای علت محور، مانند جمع آوری کمک های مالی و درایوهای خیریه، برای حمایت از هدف خود و ترویج نام تجاری خود.

نمونه هایی از بازاریابی انگیزشی

در اینجا چند نمونه از بازاریابی انگیزشی وجود دارد:

  1. برنامه Toms Shoes’ One for One : Toms Shoes به ازای هر جفت کفش خریداری شده، یک جفت کفش را به کودک نیازمند اهدا می کند، و در عین حال باعث ایجاد تأثیر اجتماعی مثبت و همچنین تبلیغ برند آنها می شود.
  2. کمپین عدالت اقلیمی بن و جری : بن و جری یک کمپین عدالت اقلیمی ایجاد کرد تا از دلایل زیست محیطی حمایت کند و برند خود را به عنوان آگاهانه از نظر اجتماعی و زیست محیطی تبلیغ کند.
  3. 1٪ پاتاگونیا برای برنامه Planet : پاتاگونیا 1٪ از فروش خود را از طریق 1٪ خود برای برنامه Planet به اهداف زیست محیطی اهدا می کند، و در عین حال باعث ایجاد تاثیرات زیست محیطی مثبت و همچنین تبلیغ برند خود می شود.
  4. برنامه Warby Parker’s Buy a Pair, Give a Pair : Warby Parker به ازای خرید هر جفت عینک، یک جفت عینک را به فردی که نیاز دارد اهدا می‌کند و تأثیر اجتماعی مثبتی ایجاد می‌کند و در عین حال برند آنها را نیز تبلیغ می‌کند.

نتیجه

بازاریابی انگیزشی(بازاریابی علتی) یک استراتژی قدرتمند برای ایجاد تأثیر مثبت و در عین حال رشد کسب و کار شما است. با مشارکت با یک سازمان غیرانتفاعی، استفاده از کمپین‌های بازاریابی مرتبط با علت، ایجاد محصولات مبتنی بر علت، و میزبانی رویدادهای علت محور، می‌توانید یک کمپین ببازاریابی انگیزشی مؤثر ایجاد کنید که نتایجی را برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد و از هدفی که با برند شما همسو است حمایت می‌کند. ارزش ها و ماموریت با رویکرد صحیح، بازاریابی انگیزشی می تواند به شما کمک کند تا یک پایگاه مشتری قوی و وفادار بسازید که برای سال های آینده از کسب و کار شما پشتیبانی می کند.

توجه: به یاد داشته باشید که همیشه قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی شما اخلاقی و شفاف هستند.

برچسب ها: 146 نوع بازاریابیانواع بازاریابیبازاریابیبازاریابی کمینبازاریابی کمین ببربازاریابی مستقیمدوره فروش و بازاریابی
درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی سلبریتی ها- چگونه از قدرت افراد مشهور برای تقویت برند خود استفاده کنید
بعدی بازاریابی کاتالوگ- چگونه با کاتالوگ های چاپی به مشتریان دسترسی پیدا کنیم و آنها را تبدیل کنیم

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت