دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی رایگان: چگونه از بازاریابی رایگان برای افزایش فروش و وفاداری مشتری استفاده کنیم

بازاریابی رایگان: چگونه از بازاریابی رایگان برای افزایش فروش و وفاداری مشتری استفاده کنیم

15 خرداد 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی رایگان یک استراتژی است که شامل ارائه محصولات یا خدمات رایگان به مشتریان به منظور افزایش فروش و وفاداری مشتری است. این راهی برای جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و ایجاد آگاهی از برند است. در این راهنما، ما بررسی خواهیم کرد که بازار یابی رایگان چیست، چرا مهم است، و مثال هایی از نحوه پیاده سازی بازاریابی رایگان در کمپین های بازاریابی خود ارائه می دهیم.

بازاریابی رایگان چیست؟

بازاریابی رایگان فرآیند ارائه محصولات یا خدمات رایگان به مشتریان به منظور افزایش فروش و وفاداری مشتری است. این شامل ارائه چیزی ارزشمند به مشتریان بدون هیچ هزینه ای است، به این امید که مشتریان مکرر شوند و از برند شما حمایت کنند. بازار یابی رایگان می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند نمونه های رایگان، اشتراک آزمایشی، هدایا و موارد دیگر.

چرا بازاریابی رایگان مهم است؟

مزایای زیادی برای بازار یابی رایگان وجود دارد، از جمله:

  1. افزایش جذب مشتری: بازار یابی رایگان می تواند مشتریان جدیدی را جذب کند که ممکن است در غیر این صورت برند شما را کشف نکرده باشند.
  2. حفظ مشتری بهبود یافته: بازار یابی رایگان می تواند با ارائه یک تجربه مثبت به مشتریان و تشویق آنها به بازگشت، حفظ مشتری را بهبود بخشد.
  3. افزایش فروش: بازار یابی رایگان می تواند با معرفی محصولات یا خدمات جدید به مشتریان و تشویق آنها به خرید منجر به افزایش فروش شود.
  4. بهبود آگاهی از برند: بازار یابی رایگان می تواند آگاهی از برند را با ایجاد هجوم و بازاریابی دهان به دهان بهبود بخشد.

چگونه بازاریابی رایگان را در کمپین های بازاریابی خود پیاده سازی کنید

در اینجا چند نمونه از نحوه پیاده سازی بازار یابی رایگان در کمپین های بازاریابی خود آورده شده است:

  1. نمونه های رایگان ارائه دهید: نمونه های رایگان محصولات یا خدمات خود را به مشتریان بالقوه ارائه دهید تا آنها را با نام تجاری خود معرفی کنید و آنها را تشویق به خرید کنید.
  2. اشتراک های آزمایشی را ارائه دهید: اشتراک های آزمایشی را برای محصولات یا خدمات خود ارائه دهید تا به مشتریان مزه آنچه را که ارائه می دهید بچشید و آنها را تشویق کنید که مشترک شوند.
  3. Host Giveaways: هدایایی را در رسانه های اجتماعی یا از طریق وب سایت خود میزبانی کنید تا سر و صدا ایجاد کنید و مشتریان جدید جذب کنید.
  4. پیشنهاد ارسال رایگان: برای تشویق مشتریان به خرید و بهبود رضایت مشتری، ارسال رایگان سفارشات را ارائه دهید.

نمونه هایی از بازاریابی رایگان

در اینجا چند نمونه از بازار یابی رایگان آورده شده است:

  1. برنامه زیبایی Sephora’s Beauty Insider : برنامه Sephora’s Beauty Insider نمونه های زیبایی رایگان و تخفیف های منحصر به فرد را به اعضا ارائه می دهد و مشتریان را تشویق به خرید و بازگشت به فروشگاه می کند.
  2. آزمایش رایگان Spotify : Spotify یک دوره آزمایشی رایگان را برای مشترکین جدید سرویس ممتاز خود ارائه می دهد و به مشتریان مزیت های اشتراک پولی را می چشند.
  3. تبلیغات روز پرایم آمازون : تبلیغات روز پرایم آمازون به اعضای Prime تخفیف و رایگان ارائه می دهد و آنها را تشویق به خرید و تبدیل شدن به مشتریان مکرر می کند.
  4. برنامه رایگان Mailchimp : Mailchimp یک طرح رایگان برای مشاغل کوچک ارائه می دهد تا پلت فرم بازاریابی ایمیلی خود را امتحان کنند و آنها را تشویق به ارتقاء به یک طرح پولی کنند.

نتیجه

بازار یابی رایگان یک استراتژی قدرتمند برای افزایش فروش، وفاداری مشتری و آگاهی از برند است. با ارائه محصولات یا خدمات رایگان، می‌توانید مشتریان جدید جذب کنید، مشتریان موجود را حفظ کنید و یک تجربه مثبت برای مشتری ایجاد کنید که آنها را تشویق کند از برند شما حمایت کنند. با رویکرد صحیح، بازاریابی رایگان می تواند به شما کمک کند تا کسب و کار خود را توسعه دهید و به موفقیت بلندمدت دست یابید.

درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش
بعدی بازاریابی تنوع Diversity Marketing

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت