دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی متنی Context Marketing

بازاریابی متنی Context Marketing

31 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی متنی عمل ارائه پیامی است که به نیازها و خواسته های مصرف کننده در زمان های خاصی از زندگی آنها صحبت می کند. اکنون تبلیغ‌کنندگان باید بهترین زمان‌ها را برای قرار دادن محتوا در مقابل مشتریان بیاموزند. بازاریابی متنی محتوای مناسب را بر اساس نیازها و خواسته های مشتریان به آنها نشان می دهد. این شانس مشتریان را برای درگیر شدن با تبلیغات دیجیتال افزایش می دهد.

بازاریابی متنی چیست؟

بازاریابی متنی یک مدل استراتژی بازاریابی انلاین است که در ان مردم با تبلیغات هدفمند بر اساس اصطلاحات جستجو یا رفتار مرور اخیر خود خدمت می کنند.

با اتصال تبلیغات کاربران به منافع نشان داده شده خود، تبلیغ کنندگان امیدوارند که ناراحتی کاربر را با بازاریابی انلاین کاهش دهند و به طور همزمان نرخ کلیک و تبدیل را افزایش دهند.

بازاریابی متنی چگونه کار می کند؟

بازاریابی متنی از هدف گیری رفتاری برای ارائه تبلیغات مرتبط یا متنی به مخاطبان هدف بر اساس منافع انها استفاده می کند. برای نشان دادن این، ما از یک مثال استفاده می کنیم.

فرض کنید یک کاربر وب برای بررسی ماشین های متوسط در یک دستگاه تلفن همراه جستجو می کند، یک یا دو بررسی را می خواند و سپس مقاله ای در مورد مدل های کارامد سوخت می خواند. بعد، کاربر ممکن است از یک صفحه وب خبری عمومی بازدید کند و تبلیغات برای وسایل نقلیه متوسط و هیبریدی نشان داده شود.

برای کاربر، ظاهر تبلیغات مربوطه – در سایت های به ظاهر غیر مرتبط – ممکن است مانند یک تصادف خالص یا حتی همزمانی به نظر برسد.

هر بار که کاربر جستجو می کند، یک مقاله را می خواند یا بر روی یک تبلیغ کلیک می کند، یک کوکی شخص ثالث ذخیره شده در کامپیوتر فعالیت را ردیابی می کند که برای ایجاد یک پروفایل رفتاری مصرف کننده برای اهداف بازاریابی استفاده می شود.

همچنین شایان ذکر است که بازاریابی متنی دیگر به کاربران کامپیوتر محدود نمی شود. همچنین می تواند برای کاربرانی که از طریق دستگاه تلفن همراه یا تلفن همراه خود از سایت ها بازدید می کنند انجام شود.

چه کسی بازاریابی متنی را اجرا می کند؟

هر وب سایتی که تبلیغات را نمایش می دهد می تواند از بازاریابی متنی استفاده کند یا ارائه دهد. در اینجا چند مثال وجود دارد.

موتورهای جستجو
یک نمونه از بازاریابی متنی، برنامه AdSense گوگل است که با استفاده از اصطلاحات وارد شده برای انتخاب یک تبلیغ مناسب برای ان شخص، یک پروفایل تبلیغاتی برای هر جستجو ایجاد می کند.

سایت های خبری
بازاریابی متنی همچنین می تواند توسط سایت های خبری در هنگام ارائه تبلیغات استفاده شود. به عنوان مثال، یک سایت خبری مانند نیویورک تایمز یا فاکس نیوز می تواند تبلیغات متنی را برای خوانندگانی که سایت خود را مرور می کنند، ارائه دهد.

سایت های رسانه های اجتماعی
بازاریابی متنی نیز در سایت های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک، LinkedIn و توییتر برای ارائه تبلیغات به کاربران بر اساس فعالیت مرور انها در سایت استفاده می شود. اغلب این فعالیت می تواند پرس و جوهای جستجو یا کلمات کلیدی مورد استفاده در نظرات و انجمن های باز باشد.

سایت های خرده فروشی
خرده فروشان انلاین همچنین تبلیغات متنی را به مشتریانی که قبلا از وب سایت خرده فروشی بازدید کرده اند و موارد مشابه را جستجو کرده اند، ارائه می دهند.

به عنوان مثال، کسی که از وب سایت امازون بازدید کرده است تا به دنبال یک کتاب در مورد یک موضوع خاص باشد، ممکن است هنگام بازدید مجدد از وب سایت، یک تبلیغ برای یک دی وی دی مرتبط نشان داده شود.

مزایای یک کمپین بازاریابی متنی

شرکت های فناوری، خرده فروشان انلاین و شرکت های مسافرتی برخی از رایج ترین کاربران اگهی متنی هستند. با این حال، هر کسب و کاری که به دنبال بازده بالاتر سرمایه گذاری (ROI) برای تبلیغات دیجیتال است، می تواند از بازاریابی متنی استفاده کند.

در اینجا چند مزیت دیگر از بازاریابی متنی وجود دارد.

  • نرخ کلیک بالاتر: بازاریابی متنی محتوای مناسب را به مشتریان بر اساس نیازها و خواسته های انها نشان می دهد. این امر شانس تعامل مشتریان با تبلیغات دیجیتال را افزایش می دهد.
    محتوای مرتبط: شخصیت خریدار به مشتری ایده ال برای یک محصول خاص اشاره دارد. هنگامی که شخصیت خریدار تعریف می شود، یک شرکت می تواند به جمعیت شناسی مشتری و رفتار انلاین برای توسعه یک کمپین بازاریابی نگاه کند.
    درامد بالاتر: از طریق تبلیغات هدفمند، مشتریان محتوای بازاریابی را برای مواردی که احتمال بیشتری برای خرید دارند، نشان داده می شود، در نتیجه درامد فروش شرکت ها افزایش می یابد. به همین دلیل، شرکت های تجارت الکترونیک به این شکل از تبلیغات انلاین تکیه می کنند.
    تجربه بهتر مشتری: بازاریابی متنی تضمین می کند که مشتریان تبلیغات بسیار شخصی را ببینند که با منافع انها هماهنگ است. این امر منجر به تجربه کاربری بهتر و افزایش رضایت مشتری می شود.

چالش های یک کمپین بازاریابی متنی

برخی از چالش ها برای غلبه بر بازار یابی متنی وجود دارد. ما برخی از این چالش ها را در زیر بررسی می کنیم.

  • نگرانی های حریم خصوصی: بازاریابی متنی شامل استفاده از کوکی ها برای ردیابی فعالیت های مرور مشتری است. برخی از مشتریان ممکن است با این احساس راحتی نکنند و ان را تجاوز به حریم خصوصی بدانند. با تشکر از قوانین اخیر مانند مقررات حفاظت از داده های عمومی و قانون حریم خصوصی مصرف کننده کالیفرنیا، وب سایت ها باید قبل از جمع اوری اطلاعات خود با کوکی ها از کاربران اجازه بگیرند.
    عدم استانداردسازی:بازار یابی متنی هنوز یک زمینه نسبتا جدید است و به همین ترتیب، هیچ رویکردی برای پیاده سازی وجود ندارد. این می تواند کسب و کار را برای تعیین بهترین راه برای استفاده از بازاریابی متنی برای نیازهای خود دشوار کند. استفاده نادرست همچنین می تواند خطر عدم رعایت را افزایش دهد.
    هدف گیری نادرست: از انجا که بازاریابی متنی متکی به تجزیه و تحلیل سابقه مرور مشتری است، همیشه این احتمال وجود دارد که هدف گیری نادرست رخ دهد و در نتیجه تبلیغات برای وب سایت های بی ربط ارائه شود.
    با وجود این چالش ها، هنگامی که به درستی اجرا می شود، بازاریابی متنی هنوز یک ابزار قدرتمند است که پتانسیل زیادی برای کسب و کارهایی که به دنبال بهبود ROI برای تبلیغات دیجیتال خود هستند، ارائه می دهد
برچسب ها: 146 نوع بازاریابیانواع بازاریابیبازاریابی کمین ببردوره فروش و بازاریابیمقالات بازاریابی
درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی دیجیتال Digital Marketing
بعدی بازاریابی بشارتی: چگونه مشتریان را به حامیان برند تبدیل کنیم

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت