دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد

بازاریابی چریکی: چگونه می توان وزوز ایجاد کرد و از جمع متمایز شد

13 خرداد 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. این راهی است برای ایجاد سر و صدا و متمایز شدن از جمعیت بدون صرف هزینه زیاد برای تبلیغات سنتی. در این راهنما، ما بررسی خواهیم کرد که بازاریابی چریکی چیست، چرا اهمیت دارد، و مثال هایی از نحوه پیاده سازی بازاریابی چریکی در کمپین های بازاریابی خود ارائه می دهیم.

بازاریابی چریکی چیست؟

بازاریابی چریکی یک استراتژی بازاریابی است که از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات استفاده می کند. این راهی برای ایجاد سر و صدا و ایجاد علاقه بدون اتکا به روش های سنتی تبلیغات است. بازار یابی چریکی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند هنر خیابانی، فلش ماب، شیرین کاری های تبلیغاتی و غیره.

چرا بازاریابی چریکی مهم است؟

بازاریابی چریکی مزایای زیادی دارد، از جمله:

  1. افزایش آگاهی از نام تجاری: بازار یابی چریکی می تواند با ایجاد هجوم و بازاریابی دهان به دهان، آگاهی از برند را افزایش دهد.
  2. بهبود تعامل با مشتری: بازار یابی چریکی می تواند با ارائه یک تجربه منحصر به فرد و به یاد ماندنی که مشتریان آن را به خاطر بسپارند، تعامل مشتری را بهبود بخشد.
  3. افزایش فروش: بازار یابی چریکی می تواند با ایجاد علاقه و ایجاد حس فوریت برای خرید، منجر به افزایش فروش شود.
  4. مقرون به صرفه: بازاریابی پارتیزانی می تواند راهی مقرون به صرفه برای تبلیغ یک محصول یا خدمات بدون صرف هزینه زیاد برای تبلیغات سنتی باشد.

چگونه بازاریابی چریکی را در کمپین های بازاریابی خود پیاده سازی کنید

در اینجا چند نمونه از نحوه پیاده سازی بازار یابی چریکی در کمپین های بازاریابی خود آورده شده است:

  1. هنر خیابانی: از هنرهای خیابانی مانند نقاشی های دیواری یا گرافیتی برای ایجاد یک نمایش منحصر به فرد و چشم نواز که برند یا محصول شما را تبلیغ می کند، استفاده کنید.
  2. فلش موب: یک فلش موب سازماندهی کنید تا مشتریان بالقوه را متعجب و خوشحال کنید، سروصدا ایجاد کنید و تجربه ای به یاد ماندنی ایجاد کنید.
  3. شیرین کاری های تبلیغاتی: یک شیرین کاری تبلیغاتی، مانند یک ویدیوی ویروسی یا نمایش عمومی، ایجاد کنید تا توجه را به برند یا محصول خود جلب کنید.
  4. رسانه های جایگزین: از رسانه های جایگزین مانند برچسب، بروشور یا پوستر برای تبلیغ برند یا محصول خود در مکان های غیرمنتظره استفاده کنید.

نمونه هایی از بازاریابی چریکی

در اینجا چند نمونه از بازاریابی چریکی آورده شده است:

  1. کمپین “Just Do It” نایک : کمپین “Just Do It” نایک از هنر خیابانی برای ایجاد یک سری نقاشی های دیواری برای تبلیغ برند و پیام آن استفاده کرد.
  2. فلش موب T-Mobile 

     : T-Mobile یک فلش موب در ایستگاه خیابان لیورپول ترتیب داد و مسافران را با یک برنامه رقصی که این برند را تبلیغ می کرد غافلگیر کرد.

  3. پرش فضایی استراتوس ردبول : ردبول از یک شیرین کاری تبلیغاتی حمایت کرد که در آن یک چترباز از لبه فضا پرید و پوشش رسانه ای در سراسر جهان ایجاد کرد و برند را تبلیغ کرد.
  4. کمپین “Save Our Swirled” بن و جری : Ben & Jerry’s طعم بستنی “Save Our Swirled” خود را با مجموعه‌ای از تاسیسات عمومی که مجسمه‌های بستنی در حال ذوب را نشان می‌دهند، تبلیغ کردند.

نتیجه

بازاریابی پارتیزانی یک استراتژی قدرتمند برای ایجاد سر و صدا، متمایز شدن از جمعیت، و تبلیغ یک محصول یا خدمات بدون صرف هزینه زیاد برای تبلیغات سنتی است. با استفاده از تاکتیک های غیر متعارف و خلاقانه، می توانید علاقه ایجاد کنید، با مشتریان تعامل داشته باشید و فروش را افزایش دهید. با رویکرد درست، بازاریابی چریکی می تواند به شما در رشد کسب و کار و دستیابی به موفقیت بلندمدت کمک کند.

توجه: به یاد داشته باشید که همیشه قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی شما اخلاقی و شفاف هستند.

درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی مبتنی بر حساب: چگونه می توان مشتریان با ارزش بالا را هدف قرار داد و جذب کرد
بعدی بازاریابی نمونه رایگان: نحوه جذب مشتری و افزایش فروش

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت