دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دپارتمان استراتژی > بازاریابی B2P: نحوه دسترسی و جذب افراد حرفه ای

بازاریابی B2P: نحوه دسترسی و جذب افراد حرفه ای

5 خرداد 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دپارتمان استراتژی، دپارتمان بازاریابی، کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی

بازاریابی B2P یا بازاریابی بین کسب و کار به حرفه ای، فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به متخصصان در یک صنعت خاص است. این شامل توسعه یک استراتژی بازاریابی است که حرفه ای ها را هدف قرار می دهد و محتوا و کمپین هایی ایجاد می کند که نیازها و چالش های منحصر به فرد آنها را بیان می کند. در این راهنما، بررسی خواهیم کرد که بازاریابی B2P چیست، چرا اهمیت دارد، و نمونه هایی از نحوه پیاده سازی بازاریابی B2P در کمپین های بازاریابی خود را ارائه می دهیم.

بازاریابی B2P چیست؟

بازاریابی B2P فرآیند تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات به متخصصان در یک صنعت خاص است. این شامل توسعه یک استراتژی بازاریابی است که حرفه ای ها را هدف قرار می دهد و محتوا و کمپین هایی ایجاد می کند که نیازها و چالش های منحصر به فرد آنها را بیان می کند. بازاریابی B2P می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، مانند بازاریابی ایمیلی، بازاریابی محتوا و بازاریابی رویداد.

چرا بازاریابی B2P مهم است؟

مزایای زیادی برای بازاریابی B2P وجود دارد، از جمله:

  1. افزایش فروش: بازاریابی B2P می تواند با هدف قرار دادن مخاطبان مناسب با پیام مناسب و ارائه راه حل هایی برای نیازهای منحصر به فرد آنها منجر به افزایش فروش شود.
  2. بهبود آگاهی از برند: بازاریابی B2P می تواند آگاهی از برند را با تبلیغ محصولات یا خدمات شما برای مخاطبان گسترده تر و تثبیت برند شما به عنوان یک مرجع در صنعت شما بهبود بخشد.
  3. بهبود تولید سرنخ: بازاریابی B2P می تواند تولید سرنخ را با هدف قرار دادن افراد حرفه ای که به احتمال زیاد به محصولات یا خدمات شما علاقه مند هستند، بهبود بخشد.
  4. حفظ مشتری بهبود یافته: بازاریابی B2P می تواند با ارائه ارزش مداوم و ایجاد روابط قوی با مشتریان، حفظ مشتری را بهبود بخشد.

چگونه بازاریابی B2P را در کمپین های بازاریابی خود پیاده سازی کنید

در اینجا چند نمونه از نحوه پیاده سازی بازار یابی B2P در کمپین های بازار یابی خود آورده شده است:

  1. مخاطب هدف خود را تعریف کنید: مخاطبان هدف خود را مشخص کنید و شخصیت های خریدار را برای درک نیازها و چالش های منحصر به فرد آنها ایجاد کنید.
  2. توسعه یک استراتژی محتوا: یک استراتژی محتوایی ایجاد کنید که با مخاطبان هدف شما صحبت کند و راه حل هایی برای نیازهای منحصر به فرد آنها ارائه دهد.
  3. از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید: از بازاریابی ایمیلی برای پرورش سرنخ ها و حفظ ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید.
  4. از بازاریابی رویدادی استفاده کنید: از بازاریابی رویدادی برای برقراری ارتباط با متخصصان صنعت خود و نمایش محصولات یا خدمات خود استفاده کنید.

نمونه هایی از بازاریابی B2P

در اینجا چند نمونه از بازار یابی B2P آورده شده است:

  1. وبلاگ فروش HubSpot : وبلاگ فروش HubSpot محتوای ارزشمندی را ارائه می دهد که با مخاطبان هدف آنها از متخصصان فروش صحبت می کند و آنها را به عنوان یک مرجع در صنعت خود قرار می دهد.
  2. کنفرانس دریم‌فورس Salesforce : کنفرانس دریم‌فورس Salesforce رویدادی سالانه است که متخصصان صنعت فناوری را گرد هم می‌آورد تا شبکه‌سازی کنند و در مورد آخرین روندها و فناوری‌ها اطلاعات کسب کنند.
  3. Moz’s Whiteboard Friday : Moz’s Whiteboard Friday یک مجموعه ویدیویی هفتگی است که بینش ها و نکات ارزشمندی را برای متخصصان صنعت سئو ارائه می دهد.
  4. اجلاس ContentTECH موسسه بازاریابی محتوا : اجلاس ContentTECH موسسه بازاریابی محتوا رویدادی سالانه است که متخصصان صنعت بازاریابی محتوا را گرد هم می‌آورد تا در مورد آخرین روندها و فناوری‌ها اطلاعات کسب کنند.

نتیجه

بازار یابی B2P یک استراتژی قدرتمند برای دستیابی به متخصصان و درگیر کردن آنها در یک صنعت خاص است. با تعریف مخاطب هدف خود، توسعه استراتژی محتوا، استفاده از بازاریابی ایمیلی و استفاده از بازاریابی رویدادی، می توانید فروش را افزایش دهید، آگاهی از برند را بهبود بخشید، تولید سرنخ را بهبود بخشید و حفظ مشتری را بهبود بخشید. با رویکرد صحیح، بازار یابی B2P می تواند به شما در رشد کسب و کار و دستیابی به موفقیت بلندمدت کمک کند.

توجه: به یاد داشته باشید که همیشه قوانین و مقررات مربوط به تبلیغات را دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که کمپین های بازاریابی شما اخلاقی و شفاف هستند.

برچسب ها: 146 نوع بازاریابیاستراتژیانواع بازاریابیبازاریابی کمین ببربازاریابی مستقیمدوره فروش و بازاریابیفروش
درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی بازاریابی کلاه سیاه چیست و چرا باید از آن اجتناب کنید
بعدی بازاریابی B2C: نحوه دسترسی و جذب مشتریان

پست های مرتبط

7 مهر 1403

بازاریابی چند کاناله Cross-media Marketing

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

28 اردیبهشت 1403

بازاریابی پر سر و صدا: چگونه در اطراف نام تجاری خود سر و صدا ایجاد کنید

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

20 اردیبهشت 1403

استخدام کور-استراتژی استخدام کور چیست و باعث چه می شود(مقاله هاروارد)

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 اردیبهشت 1403

سوالاتی که هر کارآفرینی باید به آنها پاسخ دهد

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

7 بهمن 1402

راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت