داده های 2024 برای 6 صنعت
[ad_1]
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok چه زمانی است؟ آیا پست کردن در یک زمان خاص یا یک روز خاص از هفته محتوای شما را در معرض دید افراد بیشتری قرار می دهد؟ آیا برنامه کامل ارسال پست به میزان مشارکت شما کمک می کند؟
ما این تحقیق را برای شما انجام داده ایم و داده هایی را جمع آوری کرده ایم که به این سوالات پاسخ می دهد.
برای اطلاع از زمان پست گذاشتن در TikTok به ادامه مطلب بروید تا مطمئن شوید که محتوای شما توسط الگوریتم انتخاب شده و به افراد مناسب می رسد…
… یا برای نسخه TL;DR، بیابید که چگونه بهترین زمان ارسال پست خود را در 4 دقیقه مشخص کنید:
آیا بهترین زمان برای ارسال در TikTok وجود دارد؟
بله و خیر. TikTok کار بسیار خوبی را انجام می دهد تا به هر کاربر ترکیبی از محتوای بسیار شخصی سازی شده را در رابط اصلی برنامه ارائه دهد. صفحه برای شما. اما معمولاً ویدیوهای پیشنهادی در صفحه For You بیشتر از چند روز قدیمی نیستند.
برای بهترین نتایج، میخواهید زمانی که فعالیت دنبالکنندههای شما زیاد است، در TikTok پست ارسال کنید (معمولاً زمانی که مخاطبان شما به احتمال زیاد در حال پیمایش هستند). یافتن بهترین زمان برای ارسال پست مستلزم این است که مخاطبان شما در کجا قرار دارند (مناطق زمانی مهم هستند) و چه زمانی آنلاین هستند.
اما دستیابی به مخاطبان گسترده در TikTok فقط یک موضوع نیست چه زمانی شما پست می کنید چند وقت یکبار پست شما همچنین می تواند بر نحوه توزیع محتوای شما در پلتفرم تأثیر بگذارد (TikTok توصیه می کند ارسال 1-4 بار در روز).
برای پیدا کردن یک برنامه زمانبندی پست که هر دو را خشنود می کند الگوریتم TikTok و طرفداران شما، عملکرد خود را از نزدیک زیر نظر بگیرید تا زمانی که فرکانس مناسبی را پیدا کنید.
با این اوصاف، به نظر میرسد برخی از ساعتها و روزها در زمانهای پست TikTok بهتر از سایرین کار میکنند. و اگر یک کسب و کار کوچک هستید یا در حال ایجاد مخاطب از صفر هستید، ممکن است هنوز اطلاعات تاریخی برای مقایسه نداشته باشید.
اگر اینطور است، به خواندن ادامه دهید.
PS: ما همچنین معیارهایی برای آن داریم بهترین زمان برای ارسال پست در تمام پلتفرم های اصلی رسانه های اجتماعی.
به طور کلی بهترین زمان برای ارسال در TikTok
بر اساس ما آزمایشات و با تجزیه و تحلیل 1 میلیون پست اجتماعی، بهترین زمان برای ارسال در TikTok برای حداکثر تعامل است پنجشنبه ساعت 3 بعد از ظهر.

در اینجا یک تفکیک از بهترین زمان برای پست گذاشتن در TikTok برای روزهای مختلف هفته.
- دوشنبه: ساعت 3 بعد از ظهر
- سه شنبه: 3 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر
- چهارشنبه: ساعت 15
- پنجشنبه: ساعت 3 بعد از ظهر
- جمعه: ساعت 12 شب
شما باید در این محدوده آزمایش کنید زیرا ترکیبی از اسکرولرهای اولیه، اواسط روز و اوج عصر را می گیرید.
به خاطر داشته باشید که اینها پیشنهادات کلی هستند. وقتی دادههای خود را بررسی میکنید، مشخص میشود که عادات مخاطبان شما چیست – شاید آنها یک دسته از TikTokers صبح زود باشند.

شماره 1 برای بازاریابی TikTok
TikToks را برنامه ریزی کنید، به نظرات پاسخ دهید و نتایج خود را در گزارش های زیبا به نمایش بگذارید. خیلی راحته
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok بر اساس صنعت: Q3 2024
صنعت شما نقش مهمی در تعریف مخاطبان شما ایفا می کند و مخاطبان مختلف در زمان های مختلف FYP خود را مرور می کنند.
البته عوامل زیادی در موفقیت کلی استراتژی بازاریابی TikTok شما نقش دارند. این موارد شامل نوع محتوایی است که پست میکنید، میانگین زمان تماشا و هر کدام هشتگ های پرطرفدار استفاده میکنید، مکان مخاطب شما و خیلی چیزهای دیگر.
از اطلاعات زیر به عنوان راهنما استفاده کنید، اما مطمئن شوید که مورد علاقه خود را دوباره بررسی کنید ابزار تجزیه و تحلیل TikTok و به آزمایش ادامه دهید تا بفهمید چه چیزی بیشترین تعامل را برای مخاطبان منحصر به فرد شما به ارمغان می آورد.
در زیر، بهترین زمانها برای ارسال پست در TikTok در شش صنعت بزرگ را مشاهده خواهید کرد.
بهترین زمان برای پست گذاشتن در TikTok برای ساخت و ساز، معدن، و ساخت
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در صنعت ساخت و ساز، معدن و تولید عبارتند از:
- سه شنبه ها از ساعت 16 الی 17
- ساعت 2 بعد از ظهر پنجشنبه ها
- ساعت 12 جمعه ها

کسبوکارهای ساختوساز، معدن و تولید از TikTok برای نمایش کار و تخصص خود، برجسته کردن پروژههای مهم و ارائه نگاههایی از پشت صحنه در یک روز کاری متوسط استفاده میکنند.
شاید تعجب آور نباشد که روزهای هفته بیشترین تعامل را برای مشاغل در این صنعت به دست می آورند.
بهترین زمان برای پست کردن در TikTok برای کالاهای مصرفی و خرده فروشی
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در کالاهای مصرفی و خرده فروشی عبارتند از:
- چهارشنبه ها از ساعت 2 تا 5 بعد از ظهر
- جمعه ها از ساعت 11 صبح تا 2 بعد از ظهر

کسبوکارهای کالاهای مصرفی و خردهفروشی اغلب از TikTok استفاده میکنند تا راهاندازی محصولات جدید را به اشتراک بگذارند، محتوای آموزشی را به اشتراک بگذارند و با تأثیرگذاران همکاری کنند.
بر اساس تحقیقات ما، چهارشنبه بهترین روز برای مشاغلی است که با مصرف کنندگان روبرو هستند تا در TikTok پست کنند.
بهترین زمان برای ارسال در TikTok برای آژانس های بازاریابی
بهترین زمانها برای آژانسهای بازاریابی برای ارسال پست در TikTok عبارتند از:
- ساعت 10 صبح یکشنبه ها
- جمعه ها از ساعت 9 تا 11 شب
- ساعت 10 شب چهارشنبه ها

آژانسهای بازاریابی بهطور منحصربهفردی در TikTok موقعیت خوبی دارند – از این گذشته، بسیاری از بازاریابان از قبل خود را بهعنوان تولیدکننده محتوا تصور میکنند. این کسبوکارها میتوانند از TikTok برای نمایش استراتژی رسانههای اجتماعی و تخصص محتوایی خود استفاده کنند.
تعامل TikTok برای مشاغل در این صنعت در روزهای چهارشنبه و جمعه عصر و همچنین اواسط صبح یکشنبه بالاترین میزان است.
بهترین زمان برای ارسال در TikTok برای رسانه و سرگرمی
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در صنعت رسانه و سرگرمی عبارتند از:
- ساعت 5 عصر یکشنبه ها
- سه شنبه ها از ساعت 2 تا 7 بعد از ظهر

مشاغل رسانه ای و سرگرمی اغلب مخاطبان جهانی دارند و تقریباً در هر روز هفته از تعامل نسبتاً بالایی برخوردار هستند. حدس بزنید ضرری ندارد که آنها همه آن محتوای باکیفیت را در نوک انگشتان خود دارند!
بهترین زمان برای پست کردن در TikTok برای خدمات املاک، حقوقی و حرفه ای
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok برای خدمات حرفه ای، ساعت 3 بعد از ظهر پنجشنبه ها است.

کسبوکارهای خدمات املاک، حقوقی و حرفهای از TikTok برای اشتراکگذاری گشتهای خانه، نکات سریع و روندهای صنعت استفاده میکنند. این نوع محتوای TikTok در اواسط هفته عملکرد خوبی دارد، در حالی که آخر هفته ها کمی آرام تر هستند.
بهترین زمان برای پست کردن در TikTok برای فناوری
بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok در صنعت فناوری عبارتند از:
- 10 صبح تا 12 بعد از ظهر چهارشنبه ها
- ساعت 3 بعد از ظهر روزهای دوشنبه و جمعه

کسبوکارها در صنعت فناوری از TikTok برای اهداف مختلفی مانند پرش از یک روند، به اشتراک گذاشتن فرهنگ و ارزشهای شرکت و پاسخگویی به پرسش و پاسخ استفاده میکنند.
Tech TikToks معمولاً در تعطیلات ناهار چهارشنبه یا عصر قهوه در روزهای دوشنبه و جمعه بهترین عملکرد را دارد.
نکاتی در مورد یافتن بهترین زمان برای ارسال پست در TikTok
از Hootsuite برای دریافت توصیههای زمانبندی شخصیشده استفاده کنید
اگر به شما بگوییم برنامهای وجود دارد که دادههای تاریخی حساب TikTok شما را تجزیه و تحلیل میکند و از آن برای توصیه بهینهترین زمانها برای پست کردن استفاده میکند، چه میشود. شما مخاطب هدف؟ خوب، شما خوش شانس هستید – Hootsuite بهترین دوست یک مدیر رسانه های اجتماعی است. و بسیار مفید است، به خصوص اگر در حال حاضر نابغه داده نیستید.
هر وقت تو یک ویدیوی TikTok را برنامه ریزی کنید از طریق Hootsuite، سه بار توصیه شده برای پست کردن بر اساس تعامل و بازدیدهای گذشته خود دریافت خواهید کرد. چیزی شبیه این به نظر می رسد.

سپس میتوانید تمام پستهای زمانبندیشده TikTok خود را در Planner در کنار محتوایی که در شبکههای اجتماعی دیگر برنامهریزی کردهاید مشاهده کنید.

وویلا! به همین راحتی است.
اگر علاقه ای به دریافت توصیه از یک ابزار ندارید، تاکتیک های DIY بیشتری را در زیر بررسی کنید.
بهترین عملکرد TikToks خود را مرور کنید
مانند هر پلتفرم دیگر رسانه های اجتماعی، بهترین راه برای یافتن آنچه برای مخاطبان شما مفید است این است که … بررسی کنید که چه چیزی برای مخاطبان شما کار می کند.
تجزیه و تحلیل TikTok شما بهترین منبع اطلاعات در مورد بهترین زمان های منحصر به فرد شما برای پست کردن در پلت فرم است. عملکرد محتوای موجود و نماها و تعاملات متقابل خود را با زمان ارسال تجزیه و تحلیل کنید. اگر الگوهایی پیدا کردید، آنها را در استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی خود بگنجانید!
بخش Views Video در تجزیه و تحلیل TikTok مکانی عالی برای شروع جستجوی شما برای بهترین زمان برای پست کردن است. این به شما یک نمای کلی واضح از اینکه چه روزهایی برای محتوای شما شلوغ ترین بوده است، به شما می دهد.

توجه داشته باشید: باید به a تغییر دهید حساب تجاری TikTok یا حساب سازنده برای جذب بینش مخاطب و عملکرد.
می توانید به تجزیه و تحلیل TikTok در برنامه تلفن همراه یا در وب. برای جزئیات بیشتر، ما را بررسی کنید راهنمای TikTok Analytics.
نگاهی به رقبای خود بیندازید
شما می توانید از موفقیت دیگران چیزهای زیادی یاد بگیرید.
حسابهایی را بیابید که به همان جمعیتشناسی که میخواهید به آن دسترسی پیدا کنید، رسیدگی میکنند، و برنامههای ارسال و استراتژی TikTok آنها را تجزیه و تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که کدام یک از ویدیوهای آنها محبوب ترین هستند و الگوها را بررسی کنید. اگر متوجه شدید که محتوای رسانه های اجتماعی منتشر شده در روزهای خاصی از هفته بهتر از سایرین است، سعی کنید در آن روزها پست بگذارید و تحلیل های خود را تماشا کنید.
TikTok اجرای یک تحلیل رقابتی ساده را نسبتاً آسان می کند. فقط به حساب مورد علاقه خود بروید و هر یک از TikToks آنها را باز کنید. میتوانید ببینید که TikTok چه زمانی پست شده است و معیارهای برتر مانند تعداد لایکها، نظرات و اشتراکگذاریهایی که دریافت کرده است.

همچنین میتوانید تعداد بازدیدها را از فید حساب جستجو کنید – آنها درست در پایین تصویر کوچک هر ویدیو هستند.

بدانید مخاطبان شما چه زمانی آنلاین هستند
کاربران TikTok (بدیهی است) به احتمال زیاد هنگامی که در برنامه فعال هستند با محتوای شما تعامل دارند. از آنجایی که صفحه For You بیشتر از TikToks های تازه تشکیل شده است، باید سعی کنید پست ها را طوری برنامه ریزی کنید که با الگوهای فعالیت مخاطبان خود مطابقت داشته باشند.
برای یافتن زمانهایی که مخاطبان شما در برنامه بیشتر فعال هستند، تجزیه و تحلیل حساب کسبوکار یا سازنده خود را بررسی کنید:
- از صفحه نمایه خود، روی نماد سه نقطه در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
- ضربه بزنید سوئیت تجاری، سپس تجزیه و تحلیل.

در صورت لزوم تنظیمات را انجام دهید
هیچ استراتژی رسانه های اجتماعی مشخص نیست.
TikTok هنوز یک شبکه اجتماعی نسبتا جدید است و به همین دلیل، دائما در حال توسعه است. کاربران جدید هر روز به این پلتفرم میپیوندند و ویژگیهای جدیدی که به طور بالقوه میتوانند بر جایگاه شما در الگوریتم TikTok تأثیر بگذارند، مرتب اضافه میشوند.
این بدان معنی است که برنامه ارسال شما نیز در طول زمان تغییر خواهد کرد. هر زمان که متوجه کاهش عملکرد شدید، این نکات را دوباره بررسی کنید تا بهترین زمانهای جدید برای پست کردن را پیدا کنید.
با استفاده از Hootsuite، حضور TikTok خود را در کنار سایر کانال های اجتماعی خود افزایش دهید. از یک داشبورد، میتوانید پستها را برای بهترین زمانها زمانبندی و منتشر کنید، مخاطبان خود را درگیر کنید و عملکرد را اندازهگیری کنید. امروز آن را رایگان امتحان کنید.
[ad_2]
Source link
درباره استاد علیرضا جهان تیغ
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.
نوشتههای بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
دیدگاهتان را بنویسید