دنیای مشاوره و کوچینگ ایران شروعی برای تغییر، از خودت! ...
جستجو برای:
سبد خرید 0
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع ثبت نام دوره تابستانی آموزشگاه دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
فرصت تکرار نشدنی ثبت نام در دوره های غیر حضوری با 50% تخفیف!
ساعت
دقیقه
ثانیه
مشاهده دوره های آموزشی
دنیای مشاوره و کوچینگ ایران
ورود
[suncode_otp_login_form]
گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟
عضویت
[suncode_otp_registration_form]
  • 09921308649
  • info@donea-moshavara.ir
  • خانه
  • مشاوره فوری
مسیر کوچینگ با ما
مسیر کوچینگ با ما

برای مشاوره با ما در ارتباط باشید

  • 09921308649
  • خانه
  • درباره ماجدید
  • دوره ها
    • دسته بندی ها
      • کارآفرین
      • موفقیت مالی
      • رشد شغلی
        • بیزنس من
          • توسعه مهارت‌ها
      • مدیریت زمان
    • دوره رایگان
    • دوره با تخفیف
    • محصول متغیر
    • طرح های نمایش دوره
      • طرح شماره یک
      • طرح شماره دو
      • طرح شماره سه
      • طرح شماره چهار
      • طرح شماره پنج
  • وبلاگ
  • تماس با ما
شروع کنید
آخرین اطلاعیه ها
لطفا برای نمایش اطلاعیه ها وارد شوید
0

وبلاگ

دنیای مشاوره و کوچینگ ایران > وبلاگ > دسته‌بندی نشده > 19 X (توئیتر) جمعیت شناسی برای بازاریابان در سال 2024

19 X (توئیتر) جمعیت شناسی برای بازاریابان در سال 2024

20 اردیبهشت 1403
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دسته‌بندی نشده

[ad_1]

چه در حال حاضر آن را X بنامید و چه هنوز نمی توانید از گفتن «توئیتر» دست بردارید، واقعیت این است که هنوز میلیاردها نفر در سال 2024 از پلت فرم رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. و اگر برند شما نیز در آنجا فعال است، باید می خواهید در مورد آخرین آمار جمعیتی توییتر (یا جمعیت X، هر چه باشد!) باخبر شوید.

به هر حال، اگر مخاطبان (یا مخاطبان بالقوه) خود را نمی شناسید، درگیر یک نبرد سخت هستید. درک اینکه چه کسی استفاده می کند توییتر به شما کمک می کند تا محتوای عالی را تنظیم کنید، مخاطبان خاص را به طور مؤثرتری هدف قرار دهید، و حتی تعیین کنید که آیا این یک راه ارزشمند برای دسترسی به توییتر شما است یا خیر. مخاطب هدف.

جمعیت شناسی مخاطبان توییتر را بخوانید بازاریابان رسانه های اجتماعی باید در سال 2024 استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی بهتری بسازند – اگرچه، متأسفانه، ما هنوز آماری نداریم تا مشخص کنیم آیا برای آنها اهمیتی وجود دارد که هنوز آن را توییتر می نامید یا خیر.

جایزه: دریابید چه افرادی واقعا از برندها در شبکه اجتماعی – از جمله اینکه چرا آنها را دنبال می کنند، درگیر می شوند، خرید می کنند و حتی دنبال کردن آنها را لغو می کنند – می خواهید گزارش مصرف کننده رسانه های اجتماعی.

جمعیت عمومی کاربران توییتر

وجود دارد 225 میلیون کاربر فعال روزانه در X (تویتر)

در کنفرانس فناوری Code 2023 در سپتامبر، لیندا یاکارینو، مدیرعامل X گزارش داد که این شرکت روزانه 225 میلیون کاربر فعال (DAU) دارد. در حالی که این عدد چشمگیر است، اما همچنان از تعداد DAU سایت در نوامبر 2022 25 میلیون کاهش دارد.

619 میلیون نفر هر ماه از X (توئیتر) استفاده کنید

توییتر در واقع در لیست محبوب‌ترین پلتفرم‌های اجتماعی نسبتاً پایین است، اما این تعداد هنوز چیزی نیست که بتوان به آن اشاره کرد. (همه ما نمی توانیم فیس بوک باشیم، خوب؟) وقتی صحبت از کاربران فعال ماهانه می شود، X هنوز بسیار محبوب است.

بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان هر ماه به این پلتفرم وارد می‌شوند – و مطمئناً، این کمتر از TikTok است، اما از Pinterest و QQ نیز بیشتر است.

بیشتر از آن وجود خواهد داشت 500 میلیون کاربر X (تویتر). تا سال 2028

پیش‌بینی Statista پیش‌بینی می‌کند که طی چهار سال آینده، تعداد کاربران X (توئیتر) 17.32 درصد رشد خواهد کرد – افزایش 74.3 میلیون کاربر، در مجموع 503.42 میلیون کاربر در سال 2028.

تعداد کاربران توییتر در سراسر جهان از 2019 تا 2028
منبع: Statista

جمعیت شناسی جنسیتی توییتر

بیشتر از 60 درصد از کاربران X (تویتر). مرد هستند

با نگاهی به آمار کاربران توییتر بر اساس جنسیت، کاربران مرد 60.9 درصد از مخاطبان را تشکیل می دهند. تنها 39.1٪ از کاربران X در این نظرسنجی Statista به عنوان زن شناخته شدند.

توزیع کاربران X (توئیتر سابق) در سراسر جهان از ژانویه 2024 بر اساس جنسیت

منبع: Statista

فقط 8 درصد از زنان آمریکایی نظر مساعدی نسبت به توییتر داشته باشید

طبق مطالعه سال 2022 توسط Statista، 10٪ از مردان آمریکایی نظر “بسیار مطلوب” یا “تا حدودی مطلوب” درباره توییتر دارند – و 8٪ از زنان آمریکایی نیز همین احساس را دارند.

از طرف دیگر، 15٪ از زنان احساسات “بسیار نامطلوب” را در مورد توییتر گزارش می دهند، و همینطور 22٪ از مردان.

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

جمعیت شناسی سن توییتر

تقریباً 40 درصد از کاربران X (توئیتر) بین این دو هستند 25 و 34 ساله

38.5 درصد از مخاطبان توییتر بین 25 تا 34 سال سن دارند. هنگامی که با قدیمی ترین گروه بعدی از کاربران ترکیب می شود، بیش از نیمی از کاربران توییتر بین 25 تا 49 سال هستند — نسل هزاره و Gen Xers این برنامه را قفل می کنند.

(این اطلاعات مربوط به سال 2021 است، اما متأسفانه، به روزترین اطلاعاتی است که ما داریم!)

یک چهارم کاربران X (تویتر). زیر 25 سال هستند

هر چند که نه TikTok، هنوز مقداری فعالیت جوانان در X وجود دارد.

تقریباً 7 درصد از مخاطبان جهانی X بین 13 تا 17 سال دارند و 17.1 درصد بین 18 تا 24 سال سن دارند. این رقم تقریباً 24 درصد از مخاطبان جهانی X را تشکیل می دهد.

توزیع کاربران توییتر در سراسر جهان از آوریل 2021 بر اساس گروه سنیمنبع: Statista

فقط 6 درصد از بزرگسالان 65 سال و بالاتر ایالات متحده استفاده از X (توئیتر)

اگرچه میانگین سنی کاربران توییتر هنوز نسبتاً پایین است. به نظر می رسد این پلت فرم رسانه اجتماعی ترجیحی جمعیت بومر نیست.

بر اساس تحقیقات پیو، X (توئیتر) تنها مورد توجه 6 درصد از بزرگسالان آمریکایی 65 ساله و بالاتر است.

25 درصد از 18 تا 34 سال نظر مساعدی نسبت به X (توئیتر) داشته باشید

در واقع، به نظر می‌رسد که نظرات توییتر با سن رابطه معکوس دارد – افراد جوان‌تر تمایل دارند نظر مساعد داشته باشند و افراد مسن‌تر تمایل به داشتن نظر نامطلوب دارند.

این احساسات در نمودار Statista زیر مشخص است. تکه آبی روشن (“بسیار مطلوب”) با افزایش گروه سنی کوچکتر می شود و تکه قرمز (“بسیار نامطلوب”) با افزایش گروه سنی بزرگتر می شود.

سهم بزرگسالان در ایالات متحده که برداشت مطلوبی از توییتر ماه مه 2022 دارندمنبع: Statista

از سال 15-2014، تعداد نوجوانانی که از توییتر استفاده می کنند، بوده است کاهش یافته.

طبق یک مطالعه تحقیقاتی PEW، 33٪ از نوجوانان آمریکایی در سال 2014-2015 از توییتر استفاده کردند، اما تنها 23٪ از آنها در سال 2022 از این پلت فرم استفاده کردند.

علاقه نوجوانان به فیس بوک نیز کاهش یافت، در حالی که اینستاگرام و اسنپ چت با افزایش (به ترتیب 52 درصد به 62 درصد و 41 درصد به 59 درصد) مواجه شدند.

جمعیت شناسی موقعیت مکانی توییتر

وجود دارد کاربران بیشتری در ایالات متحده نسبت به هر کشور دیگری

با 105.42 میلیون کاربر تا ژانویه 2024، ایالات متحده فعال ترین حساب های X (توئیتر) را دارد. این کشور با 30 میلیون کاربر برتری یک مایلی دومین کشور فعال را شکست می دهد. (در مقایسه، کانادا فقط 14.41 میلیون کاربر دارد.)

کشورهای پیشرو بر اساس تعداد X کاربران سابق توییتر تا ژانویه 2024منبع: Statista

19 درصد از شهروندان ایالات متحده 12 سال به بالا در هر زمان از X (توئیتر) استفاده می کنند

مطالعه ادیسون روی عادات رسانه ای آمریکایی ها نشان داد که 19 درصد از ساکنان ایالات متحده “در حال حاضر همیشه از X استفاده می کنند.”

این ممکن است به نظر برسد که بسیاری از افراد در هر لحظه توییت می‌کنند (یا… X پست می‌کنند؟ آیا تصمیم گرفته‌ایم اسمش را چه بگذاریم؟)، اما این در واقع یک افت از مطالعه سال 2023 این سازمان است.

ژاپن است دومین کشور فعال در X (تویتر)

ژاپن با 73.4 میلیون کاربر X تا ژانویه 2024 پس از ایالات متحده قرار دارد. این دو دونده پیشتاز برتری باورنکردنی در رقابت دارند – هند با تنها 26.8 میلیون کاربر در جایگاه سوم قرار دارد.

وجود دارد 9.88 میلیون کاربر X (توئیتر). در چین

اگرچه این تعداد در مقایسه با ایالات متحده و ژاپن (و با توجه به اندازه جمعیت چین) کوچک است، اما بسیار چشمگیر است.

دولت چین دارد توییتر را ممنوع کرد، و با این حال نزدیک به 10 میلیون نفر راه حلی را پیدا کرده اند. اکنون یعنی وفاداری به برند

اروپای غربی، خاورمیانه و آفریقا هستند بزرگترین مناطق رشد

در حالی که استفاده از آمریکای شمالی اندکی کاهش می‌یابد (استاتیستا رشد سالانه -0.5 درصدی را در سال 2022 گزارش کرده است)، و اروپای مرکزی و شرقی با نرخ چشمگیری کاهش می‌یابد (7- درصد تغییر در همان سال)، رشد زیادی وجود دارد. مناطق

پیش‌بینی می‌شود که کاربران اروپای غربی 3.8 درصد رشد کنند، در حالی که خاورمیانه و آفریقا 3.2 درصد رشد دارند.

کاربران X (تویتر) بیشتر در آن زندگی می کنند مناطق شهری یا حومه شهر

طبق تحقیقات پیو، تنها 13 درصد از بزرگسالان آمریکایی که از توییتر استفاده می کنند در مناطق روستایی زندگی می کنند. بیست و پنج درصد در شهرهای شهری و 26 درصد در حومه شهر زندگی می کنند.

به عبارت دیگر، X ممکن است بهترین پلت فرم برای تقویت برند تراکتور شما نباشد.

# 1 ابزار تجزیه و تحلیل برای رشد

گزارش های زیبا اطلاعات روشن. بینش‌های عملی برای کمک به رشد سریع‌تر.

آزمایش 30 روزه رایگان را شروع کنید

آمار جمعیتی درآمد توییتر

29 درصد از کاربران X (تویتر). درآمد سالانه بیش از 100 هزار دلار

نظرسنجی Pew Research نشان داد که 29٪ از کاربران بزرگسال آمریکایی توییتر سالانه 100000 دلار یا بیشتر درآمد دارند. این در حالی است که تنها 18 درصد از کاربران کمتر از 30000 دلار درآمد دارند.

درصدی از بزرگسالان ایالات متحده که می گویند از یک پلت فرم اجتماعی خاص بر اساس گروه درآمد استفاده می کنندمنبع: Pew Research

بیشتر از نیمی از کاربران X (تویتر). تحصیلات دانشگاهی داشته باشند

کاربر متوسط ​​توییتر نسبتاً تحصیل کرده است. 29 درصد از بزرگسالان آمریکایی که از توییتر استفاده می کنند، فارغ التحصیل دانشگاه هستند. در مقایسه، تنها 15 درصد دارای تحصیلات دبیرستانی یا کمتر هستند. (24٪ دیگر دارای تحصیلات دانشگاهی هستند اما مدرک کامل ندارند.)

640 هزار کاربر مشترک X Premium شوید

X در ژوئن 2023 عضویت Premium جدیدی را معرفی کرد (در آن زمان آن را آبی توییتر می نامیدند). با 8 دلار در ماه، اعضای Premium یک علامت تأیید آبی رنگ در حساب های خود دریافت می کنند و به سایر ویژگی های انحصاری مانند امکان ویرایش توییت های منتشر شده دسترسی دارند.

Statista گزارش می دهد که تا آوریل 2023، 640000 کاربر مشترک X Premium بوده اند.

با استفاده از Hootsuite برای مدیریت حضور توییتر خود در کنار سایر کانال های اجتماعی خود در زمان صرفه جویی کنید. می‌توانید مسابقه‌ها را اجرا کنید، ویدیوها را به اشتراک بگذارید، پست‌ها را برنامه‌ریزی کنید، و تلاش‌های خود را نظارت کنید – همه از یک داشبورد راحت! امروز آن را به صورت رایگان امتحان کنید.

بهتر انجامش بده با هوت سوئیت، ابزار رسانه های اجتماعی همه در یک در بالای همه چیز بمانید، رشد کنید و رقبا را شکست دهید.



[ad_2]

Source link

درباره استاد علیرضا جهان تیغ

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.

نوشته‌های بیشتر از استاد علیرضا جهان تیغ
قبلی Do Long-Form X Posts Give You More Reach?
بعدی Universal Music Group has pulled its artists from TikTok

پست های مرتبط

17 مرداد 1404

0x1c8c5b6a

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

16 مرداد 1404

0x6815de9e

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

19 آبان 1403

داده های 2024 برای 6 صنعت

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 آبان 1403

Facebook auto poster: Your step-by-step guide

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

18 آبان 1403

How to use Google Analytics 4 to track social media performance

استاد علیرضا جهان تیغ
ادامه مطلب

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

جستجو برای:
دسته‌ها
  • آموزش
  • آموزش کوچینگ کسب و کار ( بیزینس کوچینگ )
  • آنلاین
  • دسته‌بندی نشده
  • روانشناسی
  • سرمایه گذاری
  • طراحی
  • عکاسی
  • فروش
  • مقالات آموزشی
  • مقاله
  • وردپرس
آخرین دیدگاه‌ها
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )
  • استاد علیرضا جهانتیغ در کسب درآمد اینترنتی واقعی و رایگان بدون سرمایه، تا ۱ میلیارد در ماه (اپدیت امسال )

ما در دنیای مشاوره و کوچینگ ایران را با نام استاد علیرضا جهان تیغ مزین کردیم، زیرا برند ها رشد می کنند و توانایی آنها درک می شود.

  • تهران، خیابان آزادی
  • گرگان، خیابان محمدی
  • 09921308649
  • 09055215758
  • 09102690272
  • 09102660412
دسترسی سریع
  • جدیدترین دوره ها
  • چشم انداز
  • به ما بپیوندید
  • منشور اخلافی
  • لیست قیمت ها
خدمات
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
دوره ها
  • درباره ما
  • رویدادهای آتی
  • وبلاگ و اخبار
  • سوالات متداول
  • تماس با ما
نمادها

© 1404. دنیای مشاوره و کوچینگ ایران . طراحی شده توسط آژانس دیجیتال مارکتینگ وصل

ویژگی های آموزشگاه ما

  • آموزش حضوری در تهران
  • محیطی امن و آرام
  • آموزش مجازی
  • اساتید مجرب
  • مشاوره تا کسب درآمد
  • تضمین ورود به بازار کار
  • جلسات انتقال تجربه هنرجویان قبلی
مشاهده دوره ها
عضویت در سایت