دعوت به اقدام call to action
دعوت به اقدام call to action نوعی بازاریابی است که بازدید کنندگان وب سایت را ترغیب می کند تا یک اقدام خاص انجام دهند ، مانند کلیک بر روی یک بنر ، دکمه یا پیوند. هدف از بازاریابی دعوت به اقدام call to action هدایت بازدید کننده به سمت یک اقدام مورد نظر...
23 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
راهنمای نهایی برای آموزش بازاریابی و فروش و چگونه یک برنامه آموزشی برنده بازاریابی و فروش ایجاد کنیم
عنوان: راهنمای نهایی برای آموزش بازاریابی و فروش
توضیحات متا: این مقاله مروری بر انواع مختلف آموزش های بازاریابی و فروش موجود و همچنین نکاتی در مورد نحوه انتخاب آموزش مناسب برای کسب و کار شما ارائه می دهد.
بدن:
آموزش بازاریابی و فروش برای هر کسب و...
23 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
تسلط بر آینده مالی: یک دوره آموزشی جامع سرمایه گذاری
تسلط بر آینده مالی: یک دوره آموزشی جامع سرمایه گذاری
دوره آموزشی جامع سرمایه گذاری سرمایه گذاری می تواند راهی عالی برای رشد ثروت شما باشد، اما داشتن یک آموزش سرمایه گذاری قوی مهم است. چه مبتدی یا یک سرمایه گذار با تجربه باشید، همیشه چیزهای جدیدی برای...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
سرمایه گذاری برای سود بالا: گزینه های امن و سودآور برای سرمایه گذاران سود روزانه
سرمایه گذاری با پول کم
سرمایه گذاری با پول کم، برای افرادی که به دنبال شروع سرمایه گذاری هستند اما پس از پرداخت هزینه های زندگی، مبلغ زیادی برای سرمایه گذاری در اختیار ندارند، مناسب است. برای سرمایه گذاری با پول کم، بهترین روشها شامل:
سرمایه گذار...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
دوره هنر خلق و تولید محتوا: نکاتی برای محتوای جذاب و موثر
دوره تولید محتوا
دوره تولید محتوا به معنای یادگیری مهارتهای لازم برای ایجاد محتوای مفید، جذاب و مرتبط برای پلتفرمهای مختلفی همچون وب سایتها، شبکههای اجتماعی، ایمیل مارکتینگ و غیره است. هدف اصلی دوره تولید محتوا، آموزش مهارتهای لازم برای جذب و نگ...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
تولید محتوا: راهنمای جامع برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا
تولید محتوا: راهنمای جامع برای ایجاد محتوای با کیفیت بالا
تولید محتوا فرآیند ایجاد محتوای مرتبط، مفید و جذاب برای پلتفرم های مختلف مانند وب سایت ها، رسانه های اجتماعی و بازاریابی ایمیلی است. در عصر دیجیتال امروز، تولید محتوا برای کسب و کارها برای جذب...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت
همه چیزهایی که برای شروع و رشد کسب و کار خود باید بدانید
راهنمای نهایی کارآفرینی: انواع، استراتژی ها و داستان های موفقیت
کارآفرینی عبارت است از شروع یک کسب و کار یا سرمایه گذاری برای خودتان. این یک تلاش پرمخاطره و چالش برانگیز است، اما همچنین می توان...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
فروش و بازاریابی
فروش و بازاریابی
فروش یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر کسب و کاری است. برای بهبود فروش، باید راه های موثر و کارآمد برای بازاریابی و فروش محصولات و خدمات خود را بیاموزید. در این مقاله روش های موثر آموزش فروش و بازاریابی را تحلیل کرده و بینش ها و تکنیک ه...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
آموزش فروش و بازاریابی: راهنمای کامل برای بهبود فروش در کسب و کار شما
فروش به عنوان یکی از مهمترین عوامل موفقیت در کسب و کار به شمار میرود. بدون فروش، هیچ کسب و کاری نمیتواند به نرخ رشدی قابل توجه دست یابد. در این مقاله، به بررسی روشهای بهبود فروش در کسب و کار شما میپردازیم.
1. ارزیابی محصول خود
اولین گام برای بهب...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ
بازاریابی کمین Ambush Marketing
بازاریابی کمین Ambush Marketing یک استراتژی بازاریابی است که در آن یک تبلیغ کننده برای رقابت برای قرار گرفتن در معرض سایر تبلیغ کنندگان، رویدادی را کمین می کند. این اصطلاح توسط استراتژیست بازاریابی جری ولش ابداع شد، زمانی که او به عنوان مدیر تلاش ...
22 اردیبهشت 1402
ارسال شده توسط استاد علیرضا جهان تیغ